Jakub i Semen

Jak zwykle przypadek, chciałem stworzyć małego, skromnego awatarka  z moją ulubioną postacią literacką. Niestety pomysł się wymknął spod kontroli i powstała ta oto graficzka. Jako że bardzo lubię książki gdzie główne skrzypce grają (a właściwie pędzą) Jakub Wędrowycz i Semen Korczaszko pozwoliłem sobie wstawić na bloga.



(...) Wklepiemy im i tyle.
– Jesteś nadmiernie agresywny – wytknął mu kozak.
– Wcale nie jestem agresywny – obraził się egzorcysta – Ja tylko czasem po prostu mam ochotę komuś przypierdolić.

Komentarze

  1. Wziął paczkę papierosów przywiezionych przez synową, rozdarł na pół i wsadził do gęby od razu dziesięć. Podpalił je benzynową zapalniczką i zaciągnął się potężnie.

    – Słabe gówno – mruknął. – Ale miała kobita dobre zamiary.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty